Nebojíte se výzev a máte zkušenosti s orientací v projektové dokumentaci a rozpočtových nákladech
k investičním záměrům, dozorem nad průběhem stavebních prací a jejich koordinaci se zhotovitelem
a technickým dozorem investora, být správcem nemovitostí a řídit jejich rekonstrukci a opravy? Pak hledáme právě Vás! 
Co požadujeme:
- VŠ/VOŠ/ÚSO vzdělání technického směru (ideálně stavební, technická infrastruktura, apod.);
 - praxe v oblasti řízení investičních projektů, stavebního dozoru nebo období činnosti výhodou;
 - zkušenosti s přípravou rozpočtů, projektové dokumentace, sestavování investičních plánů, realizací investičních projektů a jejich průběžného hodnocení;
 - zkušenosti s administrací investičních akcí financovaných ze státních dotačních prostředků výhodou (zpracování investičních záměrů, celkový průběh akce, finančního zajištění a závěrečné hodnocení);
 - schopnost plánování a ekonomického vedení investičních akcí (sledování nákladů a řešení fakturací v průběhu akcí), schopnost zpracování požadavků a specifikací pro realizaci a pořízení vybavení na jednotlivé investiční akce;
 - výbornou orientaci ve stavební legislativě, technických normách a postupech;
 - aktivní znalost práce v MS Office (Word, Excel);
 - pečlivost, důslednost, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů, spolehlivost;
 - výborné organizační a komunikační schopnosti;
 - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič);
 - trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
 
Co Vás čeká:
- zajišťování administrace a koordinace přípravy a průběhu realizace investičních akcí
vč. zpracování investičních projektů, žádostí o změny v průběhu akcí, finančního zajištění
a závěrečných hodnocení; - dohled nad dodržováním harmonogramů a rozpočtů investičních projektů;
 - odpovědnost za technickou část výběrových řízení na dodavatele stavebních prací a služeb;
 - zpracování a kontrola technické dokumentace včetně archivace a aktualizace ve spolupráci
s architekty, projektanty a dalšími externími partnery, sledování plnění smluvních závazků
a kontroly kvality dodávaných prací; - zajišťování finančního plánování investičních akcí společnosti a vedení čerpání finančních prostředků v jejich průběhu, vyhledávání a zpracovávání možných dotačních možností;
 - zajištění povolovacích procesů a jednání s příslušnými úřady;
 - odpovědnost za výsledek svěřených úkolů a dodržování předepsaných postupů;
 - řízení menšího týmu zaměstnanců, zajišťování provozní administrativy oddělení
a odpovědnost za jeho majetek, vč. koordinace/spolupráce s ostatními odděleními při plánování investic a údržby technického vybavení. 
Co nabízíme:
- zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti;
 - seberealizaci a podporu profesního i osobnostního rozvoje;
 - plný pracovní úvazek;
 - stabilní a motivující mzdové ohodnocení;
 - široké finanční i nefinanční zaměstnanecké benefity.
 
K žádosti je třeba doložit:
- strukturovaný profesní životopis se zaměřením na odbornou praxi;
 - fotokopie dokladů o dosažené kvalifikaci;
 - motivační dopis.
 
Prosím, věnujte pozornost tomuto sdělení:
Pokud obratem neobdržíte potvrzení o přijetí Vaší žádosti, pak žádost z Vaší strany nebyla správně vyplněna (sledujte hlášení o případných chybách nad ikonou ODESLAT!).
TĚŠÍME SE NA VAŠE REAKCE!