Nebojíte se výzev a máte zkušenosti s orientací v projektové dokumentaci a rozpočtových nákladech
k investičním záměrům, dozorem nad průběhem stavebních prací a jejich koordinaci se zhotovitelem
a technickým dozorem investora, být správcem nemovitostí a řídit jejich rekonstrukci a opravy? Pak hledáme právě Vás!
Co požadujeme:
- VŠ/VOŠ/ÚSO vzdělání technického směru (ideálně stavební, technická infrastruktura, apod.);
- praxe v oblasti řízení investičních projektů, stavebního dozoru nebo období činnosti výhodou;
- zkušenosti s přípravou rozpočtů, projektové dokumentace, sestavování investičních plánů, realizací investičních projektů a jejich průběžného hodnocení;
- zkušenosti s administrací investičních akcí financovaných ze státních dotačních prostředků výhodou (zpracování investičních záměrů, celkový průběh akce, finančního zajištění a závěrečné hodnocení);
- schopnost plánování a ekonomického vedení investičních akcí (sledování nákladů a řešení fakturací v průběhu akcí), schopnost zpracování požadavků a specifikací pro realizaci a pořízení vybavení na jednotlivé investiční akce;
- výbornou orientaci ve stavební legislativě, technických normách a postupech;
- aktivní znalost práce v MS Office (Word, Excel);
- pečlivost, důslednost, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů, spolehlivost;
- výborné organizační a komunikační schopnosti;
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič);
- trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Co Vás čeká:
- zajišťování administrace a koordinace přípravy a průběhu realizace investičních akcí
vč. zpracování investičních projektů, žádostí o změny v průběhu akcí, finančního zajištění
a závěrečných hodnocení; - dohled nad dodržováním harmonogramů a rozpočtů investičních projektů;
- odpovědnost za technickou část výběrových řízení na dodavatele stavebních prací a služeb;
- zpracování a kontrola technické dokumentace včetně archivace a aktualizace ve spolupráci
s architekty, projektanty a dalšími externími partnery, sledování plnění smluvních závazků
a kontroly kvality dodávaných prací; - zajišťování finančního plánování investičních akcí společnosti a vedení čerpání finančních prostředků v jejich průběhu, vyhledávání a zpracovávání možných dotačních možností;
- zajištění povolovacích procesů a jednání s příslušnými úřady;
- odpovědnost za výsledek svěřených úkolů a dodržování předepsaných postupů;
- řízení menšího týmu zaměstnanců, zajišťování provozní administrativy oddělení
a odpovědnost za jeho majetek, vč. koordinace/spolupráce s ostatními odděleními při plánování investic a údržby technického vybavení.
Co nabízíme:
- zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti;
- seberealizaci a podporu profesního i osobnostního rozvoje;
- plný pracovní úvazek;
- stabilní a motivující mzdové ohodnocení;
- široké finanční i nefinanční zaměstnanecké benefity.
K žádosti je třeba doložit:
- strukturovaný profesní životopis se zaměřením na odbornou praxi;
- fotokopie dokladů o dosažené kvalifikaci;
- motivační dopis.
Prosím, věnujte pozornost tomuto sdělení:
Pokud obratem neobdržíte potvrzení o přijetí Vaší žádosti, pak žádost z Vaší strany nebyla správně vyplněna (sledujte hlášení o případných chybách nad ikonou ODESLAT!).
TĚŠÍME SE NA VAŠE REAKCE!