Co požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru;
- trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost;
- praxe v oblasti financí, reportingu či účetního oddělení;
- znalost manažerského účetnictví a daňové problematiky;
- znalost MS Excel (pokročilé funkce, KT);
- znalost Microsoft Access a programování ve VBA výhodou;
- analytické uvažování, pečlivost a samostatnost;
- dobré organizační, prezentační a komunikační schopnosti.
Co Vás čeká:
- kooperace na přípravě finančního a investičního plánu společnosti;
- analýzy měsíčních výsledků, příprava komentářů a podpora účetního oddělení v rámci pravidelných měsíčních závěrek;
- zajišťování a vývoj reportingu dle potřeb jednotlivých oddělení;
- hledání efektivit a možných úspor společnosti;
- kalkulace zdravotnických výkonů a nových služeb;
- ad hoc analýzy ekonomických ukazatelů či strategických projektů;
- práce na tvorbě metodiky v oblasti financí a controllingu;
- řízení cashflow společnosti a zejména cashflow investic;
- kooperace na řízení přijatých dotací v rámci společnost.
Co nabízíme:
- zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti;
- seberealizaci a pravidelný rozvoj v rámci školení na dané pozici;
- plný pracovní úvazek;
- stabilní a motivující mzdové ohodnocení;
- široké finanční i nefinanční zaměstnanecké benefity.
Máte zájem o tuto pozici? Zašlete nám žádost prostřednictvím tlačítka „ODPOVĚDĚT„.
K žádosti je třeba doložit:
- strukturovaný profesní životopis se zaměřením na odbornou praxi;
- fotokopie dokladů o dosažené kvalifikaci;
- motivační dopis.
Přihlášky do výběrového řízení je možné zaslat do 30.11.2023.
TĚŠÍME SE NA VAŠE REAKCE!
Prosím, věnujte pozornost tomuto sdělení:
Pokud obratem neobdržíte potvrzení o přijetí Vaší žádosti, pak žádost z Vaší strany nebyla správně vyplněna (sledujte hlášení o případných chybách nad ikonou ODESLAT!).