KOHO HLEDÁME?
- Ukončil/a jste SŠ zaměřenou na IT obor;
- jste absolvent/ka nebo praxí prověřený profesionál – u nás mají všichni dveře otevřené;
- rádi komunikujete s lidmi a snažíte se jim s prostředím IT pomáhat;
- zkoumáte možnosti a schopnosti jednotlivých aplikací a rádi je předvedete ostatním;
- jste ochotný/á se učit od ostatních a zároveň konzultovat své znalosti s kolegy.
JAKÉ ZNALOSTI VYŽADUJEME?
- Minimálně středoškolské vzdělání v oboru IT;
- rychlá orientace v jednotlivých aplikacích a IT systémech;
- zkušenosti v oblasti správy informačních systémů – správa systému, správa uživatelských účtů, podpora uživatelů, správa vstupních a výstupních dat;
- komplexní znalosti práce na PC;
- dobrá znalost Windows 10 a MS OFFICE;
- zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce, systémový přístup;
- komunikační schopnosti;
- znalost lékařského a nemocničního prostředí vítána.
JAKÁ BUDE VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ?
- Zajištění uživatelské podpory první úrovně;
- správa a konfigurace informačních systémů (nemocniční IS, laboratorní IS) a dalších aplikací;
- analýza požadavků spojených s používáním programů a IT technologií;
- základní správa PC a periferií vítána.
CO NA VÁS ČEKÁ, KDYŽ SE PŘIDÁTE DO NAŠEHO TÝMU?
- Stabilní pracovní prostředí;
- tým pohodových kolegů, kteří Vám pomohou se u nás zorientovat;
- možnost osobního i profesního růstu a podpora dalšího vzdělání;
- otevřený a přátelský přístup vedoucích pracovníků;
- zajímavá a různorodá práce v dobrém kolektivu;
- flexibilní pracovní doba;
- motivační platové ohodnocení;
- 5 týdnů dovolené;
- příspěvek na stravování a na penzijní připojištění;
- možnost využití komplexní asistenční služby ELA (Employee Life Assistant);
- další benefitní programy.
Datum nástupu: od 1.6.2023 nebo dle dohody
Kontakt: bednarsky@3vision.cz, mobil: 602 709 917
TĚŠÍME SE NA VAŠE REAKCE!
Prosím, věnujte pozornost tomuto sdělení:
Pokud obratem neobdržíte potvrzení o přijetí Vaší žádosti, pak žádost z Vaší strany nebyla správně vyplněna (sledujte hlášení o případných chybách nad ikonou ODESLAT!).